Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)

1. Online kurzusokkal kapcsolatos kérdések

Hogyan működnek az online kurzusok?
A vásárlás után e-mailben hozzáférést kapsz a kurzushoz, ahol bármikor elérheted a videókat és a kiegészítő anyagokat online kapcsolattal. Amennyiben letöltöd az anyagokat, akkor online kapcsolat nélkül is elérhetőek számodra. A vásárlást követően az e-mailes értesítést ha nem látod a bejövő leveleid között, kérlek ellenőrizd a közösségi és spam mappákat is.

Mennyi ideig férek hozzá a kurzushoz?
A kurzusokhoz korlátlan ideig hozzáférsz.

A kurzusokat élőben kell nézni, vagy bármikor megtekinthetők?
A videós kurzusok előre rögzített videókból állnak, amelyeket a saját tempódban nézhetsz meg. A tananyagok, amennyiben nem rövid kurzusról van szó, modulokra, blokkokra vannak felosztva, melyek segíthetnek a tananyag rendszerezésében, feldolgozási ütemében.

Kapok valamilyen tanúsítványt a kurzus elvégzése után?
Jelenleg nem tudunk hivatalos tanúsítványt adni, de a kurzusok célja a gyakorlati tudás átadása.

Milyen eszközökre van szükségem a tanuláshoz?
A videókat számítógépen, tableten vagy telefonon is nézheted, és az egyes kurzusokhoz letölthető digitális munkafüzeteket is biztosítunk.

Van lehetőség személyes konzultációra a kurzus során?
A kurzusok önálló tanulásra épülnek, személyes konzultációt nem foglalnak magukban a termékek.

Mennyire interaktív a kurzus?
A kurzusok videók és gyakorlati feladatok, összefoglalók kombinációjából állnak, valamint egyes kurzusokhoz kiegészítő anyagok is tartoznak.

2. Vásárlás és fizetés

Milyen fizetési módokat fogadunk el?
Weboldalunkon bankkártyás fizetés (melyet a Stripe biztosít), valamint az Apple Pay fizetési módok működnek. Amennyiben banki átutalással szeretnéd kiegyenlíteni a rendelésedet, ezt manuálisan tudjuk megtenni, így kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot a hello@fulfilled.hu e-mail címen.

Automatikusan kapok számlát a vásárlásról?
Igen, a vásárlás után automatikusan elküldjük az elektronikus számlát a megadott e-mail címedre a megadott számlázási adatokkal.

Céges számlát tudok kérni?
Igen, a számlázási adatok megadása során van lehetőség a cégnév és az adószám megadására, melyek kötelező elemei a céges számlának.

3. Hozzáférés és technikai problémák

Nem kaptam meg a kurzushoz való hozzáférést. Mit tegyek?
Először ellenőrizd a spam valamint a közösségi mappádat is az e-mail fiókodban, ha ezekben sem találod, írj nekünk a hello@fulfilled.hu e-mail címre.

Elfelejtettem a bejelentkezési adataimat. Hogyan tudom visszaállítani?
A webshopunkban a vásárlói fiókba történő bejelentkezéshez elegendő az e-mail címedet megadnod, amelyről vásároltál, ezt követően e-mailben kapsz kódot a belépéshez, nem szükséges jelszóra emlékezni.

Nem kaptál választ a kérdésedre? Írj nekünk!

Kapcsolat és ügyfélszolgálat

hello@fulfilled.hu